2013. június 11., kedd

csak egy gondolat...

Csak egy gondolat!

Remélem, azért néhányan veszik a fáradságot, és reagálnak is rá, mert amúgy nem sokat ér...

Mint tudjátok, nemrég nem volt gépen, nos, azóta azt visszakaptam, DE mivel év végi zárások vannak, plusz én elmegyek az osztályból így vagy a barátnőimmel vagyok, vagy még átnézem amit kell, mert pl, ma volt az utolsó biosz óránk, mégis félig át vettünk még egy anyagot - csak azért is alapon... - ahogyan matekon is dolgozunk még. Nem panaszkodok, mert mindenkivel így van ez, gyanítom így év vége felé...

Mikor tudtam volna jönni írni, vagy anyu rángatott be a városba, katasztrófaturistát játszani, vagy neki titkárnősködtem, ugyanis bár a munkához szüksége van a  számítógépre használni nem tudja, így géphez még csak nem is jutottam - illetve tegnap egész délután itt ültem, jelentőket írni. Este már semmi erőm nem volt gépnél ülni, bebizonyítható, mert ekkor még fbn is Offline voltam. Alvás előtt pedig végre bele tudtam kezdeni abba a könyvbe, amit tegnap kölcsön kaptam, de ma már vinnem kellett vissza ( akit érdekel Cassandra Clare - A Herceg ) és nem kis oldalmennyiséget végeztem ki kb. 6 óra alatt. fél kettő körül végeztem vele, és EKKOR voltam fent Facebook-on, aztán aludtam, suliba voltam, délután pedig eltöltötte egy kis időt a pasimmal.

Khm, igen, katasztrófaturista...
Gondolom mindenki hallott az árvízről - hisz konkrétan mindenhol ezt nyomatták :/ 
Mivel mi is az egyik veszélyeztetett városban voltunk, ráadásul a sulink közvetlenül a Duna partján fekszik alap dolog volt, h mentünk egész álló nap homokzsákokat pakolni/cipelni, hogy ne ázzon el minden, bár a Prímás sziget így is csöppet vizes volt (aki nem tudná milyen volt a helyzet keressen rá.... sok kép lesz!) tehát több mint fél nap erre ment rá, közben pedig folyt  a tanítás is... Anyu Minden egyes nap végigrángatott a városon, hogy felmérjük milyen a helyzet, nagypapám lakása száraz, vagy esetleg már úszik mindennel együtt.... így tehát, ha írni tudtam is, gépelni valahogy nem maradt időm... Sorry mindenkinek...

Nem, egyáltalán  nem mentség ez az egész, főleg, hogy ígérgettem a részeket - amikkel én szentül hittem, hogy kész leszek!!! DE ennek ellenére füzetben le van írva MINDEN EGYES SZÓ, amit a fejezet második felébe szánok... Már el is kezdtem gépelni, mikor észrevettem chaten egy szép üzenetet, ami nagyrészt arra ösztönzött, hogy ezt megírjam... Igen, komiba volt, aki figyelmeztetett, ENYHÉN(...) le vagyok maradva, de az h chaten NÉV Nélkül  ilyet kapjak -.-: még mindig nincs rész!!!!   az nekem egy kicsit sok, bocsesz én ilyen vagyok. Ha valaki még komizni sem veszi nagy valószínűséggel a fáradtságot, akkor ne  szóljon be nekem név nélkül!!! 

Ma éjjel be akartam gépelni a fejezetet tejesen, holott 3 óra alvás meg 8 tanóra után több vagyok, mint fáradt, de így, hogy valaki még annyit sem kérdez, hogy hogy mi történt, mért nincs rész... nem így nem fogok azért éjszakázni, hogy aztán nyalakodjon amiért eddig nem volt... vagy holnap, vagy legkésőbb pénteken lesz rész... pedig már ma fel szerettem volna tenni :( :( 

Ez csak egy gondolat volt... természetesen nem mindenkinek szólt, csak annak, aki érintett... de remélem valaki reagál is rá, és nem csak akkor kapok komit, ha szenvedek egyet egy fejezettel....

Lottie W.

12 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek,mert mi is közel vagyunk a Dunához,a suli pedig a partján van,úgyhogy nekünk is kellett pakolni.Először is aludt ki magad és csak utána rakd fel a részt,mert valljuk be az alvás fontosabb,mint a rész.Aki pedig azt írta név- telenül chatbe, arra nem tudok mást mondani mint,hogy gyáva.

    VálaszTörlés
  2. Csak ismételni tudom az előttem szólót :) jó alvást így valószínűleg utólag.
    Ui.: hogyha EL pakoltatok homokzsákot akkor lehet hogy dokihoz is kéne menni mert az elvileg úgy fertőző...

    VálaszTörlés
  3. MI is közel vagyunk a Dunához (de ezt tudod), és a talajvíz meg is látogatott minket. Szerintem nem várhatjuk el, hogy amikor épp kedvünk támad olvasni vmit, akkor azonnal felkerüljön egy rész. Nem kis munka megírni a fejiket, főleg h Lott előbb füzetbe írja le, aztán, gépeli be. Plusz gépe is hol van, hol nincs.
    Amúgy meg csatlakozok az előttem szólókhoz, és nem akarom védeni a "még mindig nincs rész" küldőjét, de vegyük figyelembe, hogy szinte azonnal bocsánatot kért. A baj csak az, hogy Lottie-nak attól még rosszul esik a követelőzés meg a szemrehányás,( főleg, hogy szerintem ha tehetné, akkor hetente, vagy még gyakrabban rakna fel részeket).

    Ness

    VálaszTörlés
  4. Nemrég találtam rá a blogodra és nagzon tetszik. Ha nem hozol sürübben részt, túl fogom élni, mert tudom milyen elöbb leírni, aztán begépelni (én is így csinálom). Csak annyit mondok, hogy pihend ki magad, ha gépközelben vagy, de fáradtan, akkor inkább aludj, és ha minden okés lesz (lemegy az árvíz, kipihented magad, ...) akkor hozz részt. Igen, én is türelmetlenül várom, de tudok várni. Egy jó blogot nehéz megírni, szóval hozz részt amint tudsz. :) xoxo

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek köszönöm!!!
    Fel sem tudnátok fogni, hogy ez mennyit ér... Tegnap éjjel - igaz hulla fáradt voltam, de alvás igényem általában a 0-val egyenlő :/ - Nekiálltam gondolkodni a következő (5.) részen... Az sült ki belőle, hogy semmi olyan nem lesz benne, mint amit előre elterveztem XD (tapasztalat, soha ne terv alapján írj, inkább úgy, hogy ami jön az jön, mert az eredeti :P) és az alapján, amit gondoltam nagyon érzelmes lesz, és elég sok kérdésre választ kapunk majd :) illetve kaptok, mert én ha minden igaz tudom :D

    HA!!! - mondom ha :D - Sikerül befejeznem az LB-mnek a búcsúajándékot még úgy éjfél előtt, akkor elképzelhető, hogy gépelem a részt, de lehet h inkább alszok, mert holnap hivatalos vagyok egy ballagásra :D

    Névtelen...
    Imádlak! Köszönöm, hogy lelket öntöttél belém, avval amit írtál, nagyon sokat segített :) <3 (majd egy aláírást illeszthetnél a végére, h valahogy tudjalak nevezni :P )

    Dorottya - Maradjunk a Dórinál, vagy ha nem tetszik, akkor feltétlenül szólj hogy hogyan hívhatlak!!!

    Utólag iis köszönöm, hozzáteszem szerda éjjelt megint végig olvastam, a Végzet Ereklyéi - 5 társaságában XD Merem ajánlani, NEM LEHET csalódni Cassandra Clare-ben :) Nyugodj meg, El nem pakoltunk, azt a katonák végzik, de köszönöm, hogy aggódsz :P

    Jade XD fura így írni neked, mind1 :)

    Köszönni tudom csak, hogy te is kiállsz mellettem, igen tudom a helyzeteteket :)
    Az üzenet küldője nem szinte azonnal kért bocsánatot, csak mikor reagáltam az üzenetére, de semmi probléma, veletek csajok túlélem <3
    Ha tehetném, konkrétan félnaponta bombáznám az olvasóimat részekkel, sőt - a már készülő!! - könyvemmel(könyveimmel) is !!!

    Annie :)

    örülök, hogy tetszik, ahogy annak is örülök, hogy írtál komit <3
    Ha lehet begépeled a blogot? Blogjaid? kíváncsi vagyok bármilyen témájú írásokra :3
    Oh, szóval jó a blogom? *-* Imádlak :D igyekszem kipihenni magam, és igyekszem kielégíteni a "fejezetszomjatokat is"

    Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon igyekszem!!!
    (tapsoz nekem, a fönti nagyon-okat kézzel írtam be Ctrl+C/ctrl+V helyett, így készülök informatikusnak... Na, nem hallom a tapsot!!! Igen, így mindjárt jobb :3 )

    I love my followers <3
    Lottie W.

    VálaszTörlés
  6. :-) Milyen szép hosszú választ kaptunk <3 egyébként pedig -taps- XD

    Ness

    VálaszTörlés
  7. Ja, és örülök, hogy új kép lett Justin-ról, meg hogy megváltoztattad a meglátogatott linkek színét! :-)

    VálaszTörlés
  8. Mindig szép hosszú választ kaptok/kapsz :D
    a tapsot köszönöm XD
    És a képeket meg majdnem mindenhol kicseréltem, TESSÉK MEGNÉZNI A SZEREPLŐK FÜLET IS!!!

    VálaszTörlés
  9. A Dóri/Dorcsi tökéletesen megfelel ;)
    És azt a sorozatot én is nagyon-nagyon imádom <3

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dórai :D
      Kb éjfél előtt teszem majd fel, de igyekszem nagyon!! már írni akarom az 5. fejezeteeet XD De az kicsit szomcsis lesz :p

      Törlés
  11. Upsz, vhogy a szereplők fül nem tűnt fel.. XD de nézem! am csatlakozok az előttem-előttem-előttem szólóhoz, a Végzet Ereklyéi sorozat nekem is nagyon tetszett! :-)

    Ness

    VálaszTörlés