2013. július 13., szombat

Off bejegyzés - Részlet infó





Hali emberek...
Igen, még élek, bízató nem? Hát remélem az...
Tudom, csalódás csalódás hátán, mikor megígérem és nem hozom a részt :(  Nos, most sajnos megint az az eset áll fent, hogy nem közvetlenül az én hibám, hogy nincs rész...
Ugyanis! A word fellázadt ellenem. Akárhányszor begépeltem x oldalszámot, és rámentem a mentésre nem mentette. Ez akkor derült ki, mikor megnyitottam egy órával később, hogy konkrétan nincs egy betű sem a régebbi munkámból... Hát, szarul esett, de nekiálltam még egyszer... aztán még egyszer... sőt még egyszer is...
Enyhén felbaszta az agyam... enyhén... DE! úgy tűnik megoldódott a probléma, és bár egész fejezete nem, de  HA MINDEN IGAZ a fele ma is fent lesz...  Iszonyatosan szenvedtem vele - jó tanács, szakítás után ne hallgassatok enyhén depis, lelkizős számokat, Nickelbeck-et pedig végképp ne!!! - de csak megírtam valahogy... Csak remélni tudom, hogy nem fogtok érte megutálni, kinyírni (akkor végképp nem lesznek részek) vagy szimplán komi nélkül hagyni :(


Igyekszem!!! <3
Ígérem - jah és ha valakit érdekel, akkor majd mesélek az Ámérikái rokonokról, sőt lehet, kép is lesz, persze, csak ha valakit érdekel :)


Puszi
Lottie W.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése